Friday, October 22, 2010

WELCOME TO MYJOBFOCUS

MYJOBFOCUS merupakan blog perniagaan yang memberi info perkhidmatan pengurusan  perniagaan, perkhidmatan kesetiausahaan syarikat, perlesenan dan penyediaan kertas kerja kepada individu atau syarikat yang ingin memulakan perniagaan di Malaysia. Skop perkhidmatan kami adalah luas dan menepati kehendak dan keperluan anda dalam memulakan perniagaan atau mereka yang sudah mempunyai perniagaan tetapi memerlukan khidmat nasihat pengurusan bagi memantapkan lagi perniagaan sediada.


Pasukan kami adalah terdiri dari individu-individu muda yang berlatarbelakangkan profesional dan dinamik yang sedia memberi bantuan dan sokongan kepada anda melalui skop perkhidmatan kami yang pelbagai.

1 comment:

  1. Jika anda mempunyai masalah kewangan, maka sudah tiba masanya untuk anda tersenyum. Anda hanya perlu menghubungi Encik Benjamin dengan jumlah yang anda mahu pinjam dan tempoh pembayaran yang sesuai dengan anda dan anda akan mempunyai pinjaman anda dalam masa kurang dari 48 jam. Saya hanya mendapat manfaat untuk keenam kali pinjaman sebanyak 700 ribu dolar untuk tempoh 180 bulan dengan kemungkinan membayar sebelum tarikh tamat tempoh. Jadikan kenalan dengannya dan anda akan melihat bahawa dia seorang lelaki yang jujur dengan hati yang baik. E-melnya adalah lfdsloans@lemeridianfds.com dan nombor telefon WhatAppnya ialah + 1-989-394-3740

    ReplyDelete


ShoutMix chat widget